Saturday, February 27, 2016

River Island - A Low End Quality Bag



I have got a new baaag! This one was a long time coming. The bag I was using, I bought on a whim in Primark and had lost all shape it ever had. So, I went to my favorite store to buy bags, River Island, and got myself a new one.

River Island do amazing bags. Like for everything else in their store, you have to pay a teeny tiny bit more than for the usual low-end products. But you can really tell the difference in quality. I bought my first River Island bag about three years ago and I still use it often.

Not only are they’re bags affordable and sturdy, they are gorgeous. Mine has got this beautiful geometric pattern going on and is made out of all kinds of different materials. I love how the different textures work together and give the bag a bit of an edge.

The bag is being closed of by flap which you secure on the inside. It doesn’t just look great, it also keeps the thieves away. And let’s be honest, that often is a problem with these tote-models.



NEDERLANDS


Zie hier mijn nieuwe handtas! Het zat er al lang aan te komen. De tas die ik tot nu toe in gebruik had kocht ik tijdens een citytrip in Londen in de Primark. We zijn een half jaar verder en de tas heeft geen model meer. Het was ook niet meteen de bedoeling ze zolang in gebruik te houden. Ik was dus al even aan een upgrade toe en ging naar m’n lievelingswinkel om tassen te kopen, River Island.

River Island verkoopt geweldige tassen. Net zoals voor hun andere producten betaal je ietsje meer, maar dat is echt te merken in de kwaliteit. Mijn eerste River Island tas kocht ik zo’n drie jaar geleden en ik gebruik deze nog wekelijks.

De tassen zijn niet alleen betaalbaar en stevig, ze zijn ook prachtig. Mijn tas heeft een geometrisch patroon dat bestaat uit verschillende materialen. De verschillende texturen werken mooi samen en geven het iets speciaals.

De tas sluit zich af met een magnetische knipper aan de binnenkant. Het ziet er niet alleen tof uit, het houdt ook de dieven buiten. En laten we eerlijk zijn, dat is vaak een probleem bij deze tote-modellen.


Share this PostPin ThisEmail This